פסח זה הזמן שלך להתחדש... העניקי לעצמך וגם לאהוביך

רכשי עכשיו מנוי שנתי לשיעורי הוידאו של הר' ימימה מזרחי במחיר מוזל.

וקבלי במתנה חודש שיעורי הרבנית במייל שתוכלי להעניק לעצמך או לאישה שאת אוהבת.

Loading the player ...

פרשת השבוע בהיבט נשי - שלל עצות נכונות ומעשיות, וכלים יעילים לחיים בנושאים - זוגיות, חינוך ילדים, אמונה, צמיחה רוחנית במעגלי השנה, ועוד המון חיזוקים.. בשמחה וחדוה כמו שרק הרבנית ימימה יודעת...


נשים מספרות...

"תודה על ההזדמנות להתחיל כל פעם מהתחלה. תודה שאת מטפחת לי את החלום להיות - כלה. תודה שאני ממשיכה להאמין ולשמוח, תודה שאני מסוגלת לסלוח. ויש רק אחד שיכול לך לשלם “אם אתם משמחים את שלי, אני משמח את שלכם”... מ.

"הרבנית היקרה מאד. שיודעת להפוך כל מר למתוק. שמעוררת את הכח הנשי, ואת הרוך. שגורמת לנו לצחוק ולחייך. ובמתיקות מוסרת לנו את דברי השם. מנחמת, מעודדת, מרגיעה ומחכימה, רואה כל דבר בעין טובה. אהבת ישראל היא מלאה, משפיעה חיות ושמחה לכל הסביבה. אוהבת אותך ומחכה בצמאון לכל שיעור שלך". צ.

"לרבנית המבורכת, הכי בפשטות; בזכותך אני חייה את הימים, ולא רק שורדת אותם. החידוש שאת מביאה לעולם, הרכות שלך, ההומור החכמה והדרך המופלאה שבה הכל משתלב אצלך- פשוט מחיים אותי ועוזרים לי לאהוב את התורה, את הקב”ה ואת עצמי. תודה". א.

"רציתי לומר תודה עם המון הכרת הטוב על השינוי הנפשי והרוחני שחוללת בי גם ביחס לעצמי וגם בעבודת ה’ שלי. תוך כדי שמיעת השיעורים שלך נתת מזור לנפשי בתקופות קשות מנשוא בגידול ילדי, ואני רוצה לומר תודה מעומק הלב". ד.