שיעור מאלף. אני ממש מודה ורוצה לשתף במשהו אישי:
הנושא שעליו את מדברת אפרת, זה בדיוק מה שהחזיר אותי בתשובה. הסתובבתי שנים בתחושה שהראש שלי מנותק מהרגש. חיפשתי דרך להתחבר עם עצמי. לחבר את הניתוק הזה שחשתי בין הראש, השכל, לגוף, לרגש.
שכל ב”ה יש מלא, אבל לא מצליחה לחבר עם הלב. כאילו היה מחסום פיזי של ממש בצוואר, מגש דק עשוי לוח מתכת שחוצה את הצוואר בצורה מאוזנת, ולא מאפשר לשכל להתחבר עם הלב, ולהפך.
למדתי פסיכולוגיה, למדתי אדלר, הלכתי לטיפול ועוד טיפול, חיפשתי מישהו שיעזור לי להסיר את המחיצה וילמד אותי לחבר. התחלתי ללכת לשיעורים, לחפש, לחפש, לחפש…
ואז הגיע לידי הספר של הרב ארוש: בגן האמונה (תשס”ג או תשס”ד, מהדורה ראשונה, לפני שהוא היה מבואר וכו’).
וזו היתה תחילתה של הסרת המחיצה.
שנה או שנתיים אחרי זה גיליתי את הרבנית ימימה מזרחי שתחי’.
עוד עבודה רבה לפנינו ב”ה – אבל בדיוק את החיבור הזה חיפשתי, את החיבור לעצמי.
ותודה לה’ שהפגיש אותי עכשיו, גם איתך. תבורכי.
סמדר
שיעור מאלף. אני ממש מודה ורוצה לשתף במשהו אישי:
הנושא שעליו את מדברת אפרת, זה בדיוק מה שהחזיר אותי בתשובה. הסתובבתי שנים בתחושה שהראש שלי מנותק מהרגש. חיפשתי דרך להתחבר עם עצמי. לחבר את הניתוק הזה שחשתי בין הראש, השכל, לגוף, לרגש.
שכל ב”ה יש מלא, אבל לא מצליחה לחבר עם הלב. כאילו היה מחסום פיזי של ממש בצוואר, מגש דק עשוי לוח מתכת שחוצה את הצוואר בצורה מאוזנת, ולא מאפשר לשכל להתחבר עם הלב, ולהפך.
למדתי פסיכולוגיה, למדתי אדלר, הלכתי לטיפול ועוד טיפול, חיפשתי מישהו שיעזור לי להסיר את המחיצה וילמד אותי לחבר. התחלתי ללכת לשיעורים, לחפש, לחפש, לחפש…
ואז הגיע לידי הספר של הרב ארוש: בגן האמונה (תשס”ג או תשס”ד, מהדורה ראשונה, לפני שהוא היה מבואר וכו’).
וזו היתה תחילתה של הסרת המחיצה.
שנה או שנתיים אחרי זה גיליתי את הרבנית ימימה מזרחי שתחי’.
עוד עבודה רבה לפנינו ב”ה – אבל בדיוק את החיבור הזה חיפשתי, את החיבור לעצמי.
ותודה לה’ שהפגיש אותי עכשיו, גם איתך. תבורכי.
סמדר